可加可減



聯儲局最新一份會後聲明,修改字眼兩個,新增一句句字,加加埋埋,比三月時既聲明,修改及新增用字涉及三十個,當中包括埋連接詞,動詞,形容詞等等。

最廣泛討論,莫過於聲明內首度加入既INCREASE OR REDUCE。

簡而言之,聯儲局政策,已經由去年底無限單邊買債,過渡成為QE可加可減機制!!!

因應數據走弱,主流媒體認為,加碼買債機會大過減購,反之,主流大行傾向不加加減,到出年年初,機會變為減大於加。

有理由相信,由於過去四次聯儲局會議,都觸及寬鬆成效,退市時間等等問題,用伯南克無三不成幾既慣例,今次一定要將之前會內既討論,寫入成為聲明,作為一個正正式式官方立場。

你會問,點解聯儲局既不傾向繼續買債,亦不側重部署退市,反而甘當騎牆派,引入可加可減機制?

綜合分析,一,經濟數據走弱,但不確定經濟動力百分百放緩;

二,量寬效用弊處已經在聯儲局會內成為共識、三,環球情況有變,日本接手製造大量資金,減輕聯儲局壓力。

非主流分析揣測,若非數據連接轉弱,聯儲局係唔會中間落墨,採取可加可減機制?

因為以伯南克為首聯儲局既取態,一切以信息明確行先,依家政策不確定性,技術上反而增加難度。

更要留意係,被視為左右逄源,但言論最具啟示既聖路易聯儲銀行布拉德,曾經提及首階段每次十至十五方案,即係按每月經濟數據,決定每月減少購債十至十五億美金,逐步逐步減,作為退市第一步。

而據講,會內重量級委員並無異議。可想而知,突然引入可加可減機制,背後似乎係一,有鴿派再次轉軚,二,會內曾經有過'激辯。

聯儲局退市門檻係既要就業好,又要有通脹。如果參考更宏觀既企業盈利、甚至樓市,尤係後者,二月份樓價升幅已經由八年最高,再加碼暫時仍然流於偏面之想。

至於一步一步退市,經濟師就提到,呢個門檻,亦可能永世都唔符合!!

目前,美國出現係資產價格向上,整體物價持平,甚至向下。再睇,美國整體CPI,同平減物價指數差距,已經由平均既四十點子,擴大到八十點子,所謂DISINFLATION,即係通貨收縮情況持續。

的而且確,經濟師解唔通呢個現象,唯一解釋係,能源價格持續向下結果,而能源因素亦繼續推動QE長做長有。

評論揣測,由於伯南克教授似乎去意已決,今次聲明或者係佢離任前最後既新訊息,只是買時間希望市場不要有過多解讀。

至於可加可減機制如何啟動,肯定,如果係耶倫天下,未來五年一定係只加不減!!

美林作為美國債市大莊之一,近日推出一個名為債券斜度指數,方便投資者做對沖部署。表面係投行無事搵事做,但如果大戶真正盤算到息差曲線斜度同利率走向,根本美林多此一舉,到底短期係咪不確定性增加,由閣下判斷!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)