費氏皇朝


曼聯領隊費格遜退休,正式為長達二十六年費氏皇朝劃上句號。

費sir離隊,原因眾說紛紜。老費形容,決定困難,但時機成熟。而對曼聯股東來說,是否繼續持有曼聯股票,更加難以決定。

按紐約交易所規定,老費離職被視為股價敏感資料,老費去向,對股價影響可想而知。有趣是,早於三年前,曼聯發債集資五億美金,發債文件風險因素一欄,正正提及,費爵爺去留,從而影響曼聯戰績,係重大風險之一。

老費有幾強,球迷比我地更熟。曼聯股價最近平新高,上市以來,累積升幅三成四,證券分析員的確認同,拜費氏力場所賜。

翻查大行預測,的而且確,當曼聯今季英超肯定奪冠,包括美林在內幾間大行就因應上調盈利預測。

球會成績好,贊助收益多,電視直播分紅大,費sir就等於曼聯股價。如此推斷,曼聯上市之後,領隊影響力仍然力壓集團主席或行政總裁。

老費皇朝廿六年,名將輩出,萬人迷碧咸、傑斯、史高斯等等,呢批青訓球員等於上市公司資產,兼且戰績太好,老費其實被英國譽為最佳CEO,事實更係,多間英國大企業,時不時邀請費Sir傳授管理之道。

管球隊,是否比管理公司容易,兩睇?老費強調,用得盡,掉得快。無疑,佢對好多前度曼聯球星而言,係無情既象徵。

但快、狠、準三個字,老費單係球員買賣製造收益,唔輸蝕得過「雲加」!!

費氏皇朝結束,有人形容係喬教主離開的翻版,更有評論指係巴菲特退休前既預演。

點都好:「無話無邊個唔得」呢句,其實公司角度而言,未必可以套用。

企業高管亦都重視安排接班、功成身退,最掂既時侯,光榮引退。

但費氏呢方面一定不能匹配任理想CEO,佢獨裁,甚至被指用人唯親,順我者生。而佢退休聲明中,表明想做董事,在在證明佢係既有能力,亦是戀棧權力既CEO !!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)