陰招象


傳統穩健,淪為投機炒作,大象屢屢叫高開低,叫低更低,對於一隻情同神經象的大型金融機構物體,還能予以厚望嗎?

十間大型券商,最少有近四成預料,匯豐全年股東應佔盈利,可以創海嘯以嚟最高,高盛雖則業績前、稍作下調,但仍然估計匯豐股東應佔利潤可以賺到一百八十四億幾美元,結果出嚟、得百六億唔夠,誤差幅度之大,的確嚇市場一跳。

老實,十分滿分的話,大象業績頂多值四分。全年盈利之差,若因審慎而提升撥備的話,還情有可原,但大象第四季撥備卻大減兩成八。

如果睇細數的話,匯豐問題來自第四季核心業務嚴重走樣:股本回報ROE跌至5.9%,遠低於目標12-15%水平。

而成本效益比率,更飊升至近70%,分析員話、代表咁係幾乎成本失控!

業務劃分的話,僅僅GBM能夠顯示增長,而如果市場劃分的話,大象歐洲業務虧損擴大、本港、亞洲、北美則錄得按季倒退。

有留意匯控今年年報,封面係三個總部望出去既景觀、分別係上海香港同倫敦,匯控有解釋話呢三個地方,正正係人民幣國際化最關鍵城市,亦暗示係代表匯控既未來,但呢個未來,似乎有點難以掌握!

如果穩健,息高、就代表匯豐嘅話,匯豐好日子大概俱往矣。

匯豐全年派息四十九美仙,尚算符合預期,但對於今年頭三季,派息目標、竟然僅僅維持每季十美仙,除非今年第四季有神奇力量,否則,匯豐全年派息,極有可能出現零八年以嚟,首次無增長。

匯豐要減派息,高盛早有暗示,眾所周知理由在於資本要求提升。匯豐全年一級資本比率升至十三點六,但如果用新要求計,最少要減一點五個百分點。

其次,匯豐手持大量債券組合,停泊全球央行資金逾千六億,美林曾經預計,債息每升五十點子,匯豐稅前利潤多六十億,但假設跟理想往往兩回事!!

派息冇條件增加,多項指標又差過預期,匯豐薪酬委員會、給予歐智華達標嘅成員、只係有六成。

而執行委員會策略一欄、更加唔及格。但係九哥花紅大增,或多或少,對一年又一年等待嘅股東,略欠交待。

要勉強解釋,是集團新提出的花紅制度,為配合歐盟新例,滙控提出以現金支付固定花紅、取代股分為主的獎勵制度。

以歐智華為例,花紅下限將由253萬英鎊,增加67%至423萬,不過上限相對減少17%,未來最多只可獲1138萬,所以而家先要大幅提高薪酬水平。

匯豐成本上,節省空間無幾,超過六十個項目後,賣「傢檔」亦理應告終,九哥如果憧憬大象業績會回復增長,現今環境下也許太天真,做DEAL起家,歐智華倒不如搞搞企業行動,體現價值吧!!
{}

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)