滿倉踏空


內地股民最新流行名詞「滿倉踏空」,看似矛盾,但就成為股民最新寫照。

都已經揸到成手倉,內地遇正大牛市,點會賺唔到錢?原因正係近日「小盤唔得大盤得」,內地股民買買埋埋都係中小股,但呢幾日資金流入、都係券商、銀行、保險、地產等大型板塊,其他板塊分流甚少,結果只有眼光光睇著大市升。

有咩方法可以突破「滿倉沽空」,簡單,靠融資、即係我地講孖展。有老股民話、再唔追加融資買銀行股,就會被大市拋棄。

過去幾年,內地散戶慣左「抓少放大」,追入都係增長股或創業板,但面對呢一輪大盤急升,好多都已經把持唔著,要加倉殺入金融板塊。

有內地證券行已觀察到,11月下旬,營業部大戶既保證金賬戶,增加得非常明顯,原來只有幾百萬資金既、突然變成過千萬,而呢啲客戶多數來自鋼貿批發、家具外貿等企業,唔少近日更將流動資金全數搬到去股票帳戶,全職專心炒股票。

就連外資行大摩都大吹「摩笛」,估內地可能出「Ultra Bull」局面,中文翻譯姑且稱為「超級牛」!!

有幾超級?大摩認定,未來A股18個月內,可以大漲一倍,死未?

大摩亞洲及新興市場策略主管指,由新開戶人數表明,投資者正大力參與建倉,認為高成交量應該得到重視。

但要認清高成交背後、所謂「資金市」來源,其實正正就係開頭講既高槓杆,相反、外資反而係撤走多過沖入A股。

所以不得不佩服美林崔魏,單人匹馬向中國1億股民挑機!

作為全港最佳策略師、崔魏發表既「大勢」報告,簡簡單單一頁紙,但中環人形容殺傷力巨大,更甚係解開點解A股猛升、但港股甚至H股不跟之謎。簡單講、就係「唔跟風」!

崔魏「一士諤諤」,認為A股成交屢創新高,但背後只是缺乏基本因素下的市場過渡亢奮,原因簡單,就係睇唔到盈利有改善、以及過分桿杆進一步惡化。

當然,崔魏「熊市反彈」說法,的確有討論空間,但佢老兄一向睇重內地違約風險因素,而由今日A股表現先高後低、後市既風險,似乎真係不宜低估。

中環操盤手對近日A股提出陰謀論,就係外資似乎唔多領情「滬港股」,流入A股資金遠少過預期,中資基金要Front Run 外資,唯一方法當然係製造利好消息,好似先焗人行減息,之後透過融資谷大成交量,就係怕你外資唔敢再唔入市。

中外角力,作為小戶都係跟下風算,更重要係、A股大戶已落指令,無論未來兩星期股市好定醜、到20號就一律要沽貨離場,大家識計日子嘞!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)