互聯網夢

總理要大搞互聯網+、大叫大嚷要中國製造2025,固然事出有原,一句講曬,經濟太差,而傳統刺激政策成效及成本不成正比。

話增長有七、就真係有七,但留意,計算物價因素在內的名義增長,第一季只有5.8%,以目前內地利息成本之重,名義增長其實要有10%以上,才可以帶動投資、生產,5.8%呢個名義數字,反映經濟遠遠比想像中惡劣。

市場同時發掘好些反映經濟的好指標,但與其糾纏於發電量,唔該睇睇農村外出勞動力總量,頭兩個月減少六百多萬,官方有備而來,話農曆年、話季節影響。

但數字按年跌幅為史上首次!

點解去年農曆年無、前年農曆年無、大前年亦無,到今年才下跌!?
又一句講曬,經濟急速放緩

刺激政策不能再刺激經濟,寬鬆政策亦不能令經濟鬆一鬆。終於明,要為經濟注入新希望、新動力,或者白一點,中國新常態下的新溢價,互聯網啦!!

例子之一、要數今日阿里健康,收購天貓網上醫藥業務,估值近二百億,全數發「公仔紙」交易,股價單日可以升八成!

停牌前六個七毫八,因為一個網,復牌可以收在十二元樓上

一百九十多億作價的業務,剛剛一年盈利只得七千多萬,市盈率有幾高?
老實,唔識計!!

而近二百億作價,交易額其實只有47.4億,47億多收金額,只能製造一億多收入,或八千一百多萬稅前盈利。

套用傳統股份,估值殊不便宜之外,項目毛利微乎其微,但鬼叫佢係互聯網,亦鬼叫佢老細係馬雲咩。

撇除另一賣方,今次阿里巴巴會先收29.6億股,每股代價5.28元,以今日收市價計,批股份帳面升值206.6億,再計埋40.9億股可換股債的話,一項蚊型業務,經過左手交右手後,帳面大賺近470億!

有人批評,李克強唔識經濟,但總理只要識互聯網,令原來絕望、化成幻想、再變成希望,內地經濟「七」的官方數字背後,的確可以有好多個Plus!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)