不是夢

網上瘋傳一張離職申請表,四月十一日一位名為寧海內地人要求辭職,在離職原因一欄內填上「回家炒股」,部門主管提出意見只有十個字:
股市有風險,入市需謹慎。

撇除呢張離職申請表熟真熟假,是否惡搞!?
寧海代表內地每周數以百萬計新開戶股民想法,而佢上司則等同肖鋼,且管勸,但已不能阻!!

「史洪生賺三成、陸輝賺三成。」全數出自內地財經網每日炒股大賽戰績,「李老師,我是新人,目前可推薦幾隻股票嗎?」「老師,給我點意見,我想短線?」
全部問題亦出來內地財經網,排得滿瀉!!

A股的確瘋了!
內地股民戰意及意志堅定,老早講左,四月見四千二,係常識!!

由二千變四千二,不足一年時間。

內地股市泡沬論,實難有一個客觀標準,皆因內地眾多股票指數,市盈率有二十、至一百倍以上樣樣俱備,即任你點講都得!!

以花旗統計,無論市盈率及股價對帳面值比較,內地股市較海嘯前均低六成,相反盈利累積比當年多五成八,單以盈利計,比印度好十倍,比印尼高兩倍,點解要食咖哩、而唔食中餐!?

綜合外界分析,好明顯,中資盈利即使計算埋已真金百銀派息因素,鬼佬死都唔信。
而另一個問題在於,股市資金仍然唔夠多!

用股票市值對GDP比較的話,中國股市仍然低於標準,但存款規模卻相當於股票市值兩倍半,遠高於香港三成八,美國四成,印度七成四,換言之,如果存款進一步轉移至股市,4200點x2的指標目標,絕非天方夜談、更不是夢!

假設盈利增長不改善,經濟不見起色的話,現水平再翻一翻,幾乎肯定泡沬重臨。

呢個或者解釋到,點解內地當局,唔肯大規模降準。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將