烏鴉變鳳凰

中環人今日搖頭輕嘆,抱怨近期市場光怪陸離,真假難分,既高手雲集,亦充斥牛鬼蛇神。

今日大新聞唔係咩中國外貿數字、亦非政府土地截標、英國大選更不入流,而股市反彈係應份,反而多隻名不經傳股仔,同日忽然由烏鴉變鳳凰!!

廿大升幅榜內,升一成亦難以上榜,而最城中熱話,絕對是1480恩達,由尋日收市30個一,升上102蚊,再跌至17.44元收市,完全一個交易日內發生!!!

做電腦板的恩達上市只有五個月,上市價1.23元,以最高位計,不足半年升幅一度近90倍,市值超過二百億,每手一度要20萬4千元,揸足咁耐又識高位散貨、帳面利潤同樣係20萬!

無人知咩事,1480亦算破盡記錄,三日內,連續三次被聯交所要求澄清股價異動,當然每次答案均清一色,指不知悉。

思達之外,1739飛尚無煙媒為是日升幅之冠,單日表現的話,絕不遜於1480,尋日收12.72,今日一度升至51蚊,單日升幅一度達兩倍半,同樣公司不明升因。

經典股其實數之不盡,其中集成傘業曾經急升超過七成,停牌前報15.9,升幅四成多,不要忘記,二月上市價僅為1.1元,三個 內升幅13.4倍。

近日多隻上市後短時間內異動炒上,繼而飛天股份多的是,如果現價代表合理價的話,那某程度上代表幾個月前上市時:
一,保薦人定價失策、
二,市場價格發現失誤、
三,你懂的!!

有見及此,資深老行尊相信,長江中心總會有跟進之餘,亦奉勸一句,搵搭棚師傅,都要搵的手功精緻、經驗老練!

香港跟內地融合,資金南下之餘、亦沾上內地炒盤方式及主題,導致不少公司希望沾上主題股一族,或者致力成為殼對象。

時富集團將時富金融賣殼,由泛海接手,本應皆戴歡喜,但點解股東大會竟可以被超級大比數否決??

幾隻股份單日表現,及一宗股東會表決,這個市場也許再不為人熟識了!!!

留言

Quantum Fund說…
當然要比返D中國特色炒股法D老外開下眼界啦, 唔係成個港股就得班老外玩晒, 點掂..

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)