心寒


通勝的確精準,是日大寒,不旦天陰地暗,氣溫急降,配以市場情況,倍感凄厲及心寒。

股匯雙擊、
雙邊套戥、
大鱷狙擊、
係咪似層相識?

下午時段,單單一系列市場表現已夠交易檯忙過不停,時光又再倒流:
美國十年美債債息穿兩厘、德國十年債息見0.464、
美期跌三百,日股正式進入熊市、
一年期美電溢價計,遠期港元跌至本世紀最低。
歐洲時段一年期遠期美電計,反映市場預期一年後港紙見7.9樓上,比弱方更弱。

財經頭條的確好恐慌,仲有期權,話跌穿7.85弱方保證機會率,由去年底只有9.5%,急升至55%,一年遠期兌換價,更跌穿7.9兌一美元。

不過真係講到今時今日同97年比較、仍然有好一段距離。
要挾息,今時今日港元銀行3600幾億。
要挾息,除非問到耶媽或者阿爺借錢,唔係點挾呀?
唔好唔記得,全球對沖基金自己都傷痕累累,仲想翻炒97年一招,算吧?

我地嘉賓羅尚沛,今日講出左港元最後最後一道防線!
同83、84年,以及97、98年比較當時佢阿媽問佢,要唔要換走全港元。
今時今日,佢話無收過阿媽電話,證明香港人對港元,仲係有信心喎!

由今日地產股不問價沽售、恒地大跌過8%,長實跌至上市新低,多間大行都驚死大家唔知,話關注近期港元情況。

對樓市影響、摩通相信本港有可能半年內要加息,瑞信就指,有85%業主都係以拆息計價上會
呢批供款人士,正正係最受港元流動性及拆息表現影響。

拆息的確係急升至2007年高位,不過三日夾埋、升幅累積都係八分一厘,我地自己都計過、借一百萬,其實都係每月供多百幾蚊,以實質按揭利率只是一厘多,實質殺傷力有幾大?

公平些講、加息只是樓市影響因素之一,樓價早在去年十月、美國加息之前已見頂轉勢回落。

加八分一或四分一厘息,影響有幾大,大家心中有數。大和更計過數、以地產股今日估值,其賓等同跌到去沙士、以及亞洲金融風暴水平,係咪有些過分?

大部分人將IMF 報告目光,集中到聯匯,其實IMF都力排眾議,表明雖然樓價有下跌跡象,但由於供應短缺問題未解決,仍然有回升風險。

按IMF計算,港匯實質匯率去年平均升值一成,較一二年更實際升值一成七,以現時香江基因,及市場逢中必沽大勢,香港單憑呢份CV,足夠招徠炒家雲集,炮製初一、十五大茶飯。
但中環人提醒,
炒家狙擊港紙之說,味精成份仍然太重:
一,現水平現貨美電離兌換保證下限不足三百點子,水位有限、
二,現價大手沽空港元圖利,除非假設俊華與陳總裁十拿九穩,決定與勾絕緣、
三,目前雖屬大風大浪,但離類似九七、九八盡地一煲仍相距甚遠、

市場對香江聯匯,某程度上是講的人多,知的人少,例如近日充斥有關785一穿,預期金管局必然入市言論,其實形同廢話。

皆因機制上785弱方保證一穿,八十八層高必然要掃清港元沽盤。

換句說話,正如渣打所指,有錢入,等如要有錢走,港匯觸及七八五,88樓接沽盤,結餘減少,拆息上升,繼而拉近港美息差,減低資金外流,一套未必太多人理解的機制,其實清楚不過。

惟現在最大疑團是,當一穿785後,結餘會減少多少?而結餘減,拆息會上升多少?

簡而言之,港紙弱已不是新聞,最大不明朗仍然是接沽盤後事態發展,難怪中環人認為,既然遲早要發生,倒不如本周提前實現更好。

瑞銀提出一個分析頗為中肯,該行首先否定狙擊之說,繼而質疑港匯近日表現,由始至終大部份原因在於環球資金大舉調配前,市場從來對沖不足所致。

首先,瑞銀認為,去年人仔小貶事件後,流入過千億結餘體系,是累了大事,事後回想,該筆人民幣拆倉錢當時可能投入部份利差交易,種下市場波動加劇。
第二,去年底大批港元相關票據發行,早就觸發遠期美電買盤,跟炒作無關。
更甚是,瑞銀引述交易權指,區內,尤其南韓充斥一大批衍生票據,主要成份涉及對賭國指,國指越觸及處決位,市場越有需要在做港元期權空倉對沖。穿八千才是惡夢,而非785!!

今日,可能成為以後會有記載的「一.二零」流血事件,與其內媒上身,單邊歸咎鬼子佬,倒不如借用IMF報告內容作結:
中港融合既成就了香港,亦加劇了波動及負面因素。
呢句,政府新聞處當然隻字不提也。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)