落閘


如果你問身邊既保險經紀老友,過去呢年半實在係黃金時期,保單增長以倍數計。以首年可以獲得保單佣金五成,好多都做到足夠比首期,分分賺埋樓價升值都仲得。

好似美林所言,要來既終於要來,曲線打撃走資坦白講無理由無足夠心理準備。以離岸新業務保費收入計算、保誠同友邦,上半年收入比去年同期,分別增長2.8同5.1倍,保誠更突破100億大閞,佔佢本身總保費超過七成,唔係靠內地同胞出手,唔通你話真係多左其他外國人鐘意來港買保費咩?

其實唔止兩大外資行,睇埋中國人壽香港數字,離岸保費過去一年都增長左2.4倍,排名規模第四,聽聞不少國壽經紀正係洞悉同胞走資意慾強,靠內地聯繫賺到唔少。

保監處數字顯示,以非本港居民、即離岸新造壽險業務並一次過繳付保費,保誠市佔率達22%是最高,連同友邦及滙豐、首三名已佔過半數。

當中單計內地客、保單增幅更以倍數上升,截至六月底上半年達突破300億元,按年急升逾倍。

單計第二季有近170億元、按季急升28%,相等於前年首三季的總和,內地客佔整體新造保單比例由前年約18%,急升至近最新近37%。

收緊銀聯「碌卡」限制、實際影響有幾大?

以保誠為例、高盛估計約五成新保單,是來自內地客,不過現時平均保費每次只是四、五千美元,並無超出限額,加上八成內地客已有本港戶口,相信影響有限。

但市場對友邦憂慮、明顯較嚴重,綜合多家大行,估計今年新業務價值因而減少3%至11%。事到如今、友邦股價大跌已經唔係令人意外,反而關注係資金有趁低吸納跡象,由開市跌幅7%、到收市收窄至不足5%。莫非真係別人恐懼我貪婪?

分析員話,今年新業務價值肯定受影響,而家關鍵係明年,摩通已經率先表態,估計明年VNB會跌4%,野村更估要大跌12%,如果成真都幾傷!

大摩就相信,最壞情況下,友邦估值會跌到得番VNB 五倍,換言之最WORST可能跌到得番20蚊,哇咁就堅傷。

不過話說回來,就算撇取香港,其實友邦內地業務增長,一樣唔差,睇番Q3業績,內地主打附帶期繳保費的保障產品大賣,大摩估計新業務升幅達50%,已經超過香港。

如果留意股價走勢,友邦係年中英國脫歐後開始發力,當時股價都係44至46元之間,加上美國一旦加息,對友邦投資回報有好大幫助,似乎今次都係值得信友邦大好大KENNY 鄧博士講法,可以考慮分注買入。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)