宇宙最強


學麥格理David Ng講法,經過琴日恆大借殼深深房回歸A股,過去一連串恒大謎團,已經被解開!

由無厘頭出售蝕錢既礦泉水、改名轉型入股新經濟股分,以及大手買貨入股萬科、嘉凱城、廊坊股權、甚至到推高負債率至600%,都係為今日交易部署。

最明顯一著係令恆大業務更多元化,由旅遊、到保險、互聯網、醫療以至影業,就係令恒大分拆物業項目後,不再單純只是一間控股公司,搞到有實質業務,令上市委員會都唔可以叉佢只係純控股。

而大膽推高負債就係部署日後可以引入策略投資者同成立內地新既融資平台,到時就無有怕!

精明之處,係留有「引入策略投資者」呢個部署,麥格理假設出售兩成資產估值已可達到250億人民幣,令恒大特殊收益已經達到150億元。

提高估值似乎係最大計算,瑞信就幾乎不負責任咁預測,以300億代價換取15%新公司股權,新既深深房估值就達到2000億,當然係目前恒大香港上市地位完全無法可比!

翻查紀錄: 2009年恒大上市時,市值已經超過700億,而今日急升一輪後,市值仍然都係差唔多同一個水平,而許家印進取心態,點受得落呢口氣? 相信都係恒大拚命要返A股原因。

傳聞中許家印個性絕對唔輸得,簡單講就係要贏就羸到底,簡單睇下佢搞中超,傳聞贏波一場就有獎金500萬,打和都有100粒,但輸波就要倒賠300萬,根本就係大上大落既賭仔性格。

今次交易,表明恒大都係通殺,不過細心睇下分析員報告,大行都不約同擔心係交易可能有監管障礙,所以比目標價、都係介乎2.8至4.1之間,基本上都係唔睇好!

其實本港一關未必難過,雖然條例係指明、上市公司不能以純控股性質上市,不過恆大搞好自己的非核心業務後,加埋本港仲有投資物業,可能仲有機會過關。

反而內地一關就真係靠許加印人脈,雖然大D會隨著彤叔過身同大劉重病,令到大D會幾乎已經解散。不過唔鋤D,許加印一樣可以同純官玩鬥地主,加上佢同兩馬又相熟,今年6月恆大搞20周年酒會,兩馬同近日經常露面既全國政協副主席董建華都有出席,中證監一關,未必係想像中咁難突破。

可能對許家印來講,交易最重要一點,係為一啖氣。當全部外資、基金、大行分析員都唱淡恒大、許家印正正就要通知全宇宙: 「你地都睇錯!!」

以彭博統計,有Cover 恒大既22個分析員,叫買入得三個,反而籲沽就有十一個之多,足足佔一半,加上恒大沽空比例亦係內房最高,以咁熱既板塊,算係罕見。

所以今次恆大報出一條888億既三年保證盈利預測,幾乎令所有分析員都跌底。以明年為例,市場預測中位數只有120億人民幣,但恆大夠膽開出240億,足足係預測既一倍!!

請問呢場「大D」,無番咁上下分量,邊過又夠膽落場?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)