新高

感恩節前夕,美股送大禮、三大指數連小型股指數,齊齊創新高,道指更史無前例首次突破19000點,華爾街簡直係牛氣沖天、可喜可賀!

今次道指由萬八點升上萬九點,只係用左11個交易日,就由11月初既萬八點樓下,急升一千點,其中諷刺既係、升幅最大一日,正係美國大選前夕,11月7日急升371點,原因正係市場買重希拉莉會勝出,一切可以Status quo!!

到特朗普真係意外勝出,市場只係用左半日時間,已經將預期扭轉,包括相信減稅增加基建開支,率先就帶動建築相關股分向上、而銀行股亦在利率預期下受惠,道指先在11月10日創出新高,令人更意想不到是,在之後四個交易日,再接連創出收市新高。

到底市場情緒點解可以扭轉得咁快,除左資金流外,美林既報告亦提供左啟示:佢地旗下對沖基金客戶大舉入市,購入資產就以股票ETF為主,金融股就獲最多對沖基金增持,難怪單計高盛,十一月未完已經累升超過兩成。

美林提出今次入市資金,以被動式買盤為主導,反而主動基金未見好大動作。而由期權顯示,雖然睇好後市比睇淡既比重創左2014年來新高,但值得注視係、以三個月到期既合約來睇,期權顯示未來美股只有14%機會可以再升超過半成以上,同過去平均創新高後升三成看法、相差好遠,反映值博空間好低。

唔好忘記,炒作特朗普仍然有好多未知之素,包括佢提出既基建大計,係咪可以通過國會一關? 而美股由第一次觸及18000點,到首次突破19000,其實足足用左500個交易日,絕對唔係容易既事

所以美林睇明年標普500目標,只是2100點,仍較現價有4%下跌空間而最差就會見1600點,原因係雖然美國經濟可望加快增長,但現水平再上望值博率不高,提醒投資者美股明年指數回落至最差情況機會,比升至最樂觀情況更大。

相反睇睇港股,好似SKY Sir下午在開市埋位提出,美股屢創新高之際,港股反而十幾個交易日仍然受制於11月8日創下高低位22000至23000點呢個大裂口,既無法向上突破、亦未見有足夠利淡消息將指數推低,SKY Sir形容呢個情況前所未見,資金似乎只係喺板塊之間轉移。

坦白講,與其等一個令人煎熬既深港通消息,更多基金經理其實已經決定等埋月尾就會提早年結,12月聯儲局仲加唔加息? 一早放假去也!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)