祭旗


以藝人做功能內衣「生招牌」,原定周一創業板掛牌既芭迪貝伊,成為新監管準則、第一隻「祭旗」既創業板股分。

公司表明,為確保有一個開放市場,需要更多時間進行Book Building,加上因應監管機構就創業板上市規則第11.23條的規定、作出查詢,所以決定押後上市。

創業板規則第11.23條,正正係證監會被用作為整頓創業板重要武器。條文列明,公司股分必須有不同人士持有,而作為持股人數、最少要由100個人持有,而且呢個只係最低標準,單單符合最低要求亦未必可以順利上市。

整個條例背後原則其實係要營造、一個公開市場必需條件,亦成為證監會對「圍飛」行動開刀最有力武器。

據知、監管機構已經留意到,過去多次出現問題既創業板上市股分,所謂獨立既承配人,數目雖然超過一百人、但有一少撮投資者,曾經多次在表面上互無關連既創業板IPO中,成為首要承配人,換言之,就係一群「積犯」,當然會針對佢地列為高度重視名單。

今次為芭迪貝伊擔任保薦人既高企業融資,近日可以話在新股市場相當活躍,十月以來就幫左五隻股分就包銷,當中四隻都係創業板,近作就有縱橫遊。

而且股分有個特色,就係股分表現大部分都係首日高開,之後大幅回落,當中表表者要數8035駿高,4毫1上市,首日高開8.5倍,之後一日最高見過4.8元,但已經無以為繼,持有到今日,收市只有0.285元,比配售股倒蝕三成,較高位更跌足94%。

好似歐達禮今日在立法會內、都表明知道類似投機行為,會令市場聲譽受損,不單投資者輸錢、最終更會減少交易活動,受累既整個金融市場,所以會雙管齊下,由執法以及改善規管兩方面入手。

當然、今次高調以芭迪貝伊「祭旗」,一定會觸碰到部分利益人士以至券商利益,市場肯定有反對聲音。但問題係創業板已經淪落到國際媒體既笑柄、甚至被內地股民戲稱為「老千股」既集中營。到底係要市場質素定係所謂新股排名,係時候要作出決擇。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)