十年人事

整個上午,Newsroom 人人躍試匯豐PAYME,但換來係一連串「妖妖之聲」。

本來予人方便既支付轉帳程式、帶比用戶反而係一連串彈APP、無法註冊、收不到驗證SMS,設定不到密碼、甚至過數時間太長等等連串問題,結論係更添用戶麻煩。

匯豐自己都有向用戶解畫,原因係要處理大量需求、引至系統性緩慢等等問題,登記過程好似過五關、斬六將。據知,今次PAYME外判開發商係網龍旗下Cherrypicks,有印象都記得當年佢地幫過某大電視台搞選美公投,同樣出現過「大頭佛」,只係無諗到今次幫獅子錢莊一樣出事。

要知道,涉及銀行帳戶同過數係真金白銀,過帳延誤甚至不知金錢不知所踪都會影響用戶信心。

一個APPS唔會影響到匯控股價,但多少反映到底管理層有幾想搞好創新。講到股價、當然不得不提高盛。

當然高盛唱好滙豐,亦不需要太認真對待、因為幾乎每隔半年到九個月都會轉一次VIEW,不過值得係今次提出理據: 係香港會加息。

高盛指滙豐是全球流動資金最充裕銀行之一,現時有超過四千幾億美元剩餘存款,當中一半來自滙豐香港、估計香港利率平均升50點子,集團今年盈利就會升6%。

所以評級係買入,基本目標價74元,最樂觀情況更會見87元,即係比收市價有三成以上上升空間。

而繼去年大搞回購推高股價後,高盛計過、集團可仍利用美國80億美元過剩資金及核心資本作回購,再加上6厘股息回報,現價值得吸納。

其實華爾街一批大行,眼見匯控回購一招收效,早已有意翻抄。而適逢特朗普放生大銀行,推翻沃爾克規則,有統計今年華爾街大行可以有高達1200億美元剩餘資本,可以用作回購。

作為特朗普身邊、最多紅人出身的高盛,阿總布蘭克費恩已率先表態,話將多餘資本回饋股東,令資金重新有出路,其實係上上之策,而單計高盛,就有130億美元剩餘資本。

不過問題係、十年前金融海嘯大到不能倒的情況,係咪肯定不會重現? 十年前今日,正是滙豐首次發出世紀盈警,之後引爆次按炸彈。

正所謂十年人事幾翻新,當年世紀盈警,隨後供股集資,當年四大金剛管理層、現僅餘兩人已矣。

匯豐當年作出多項強調,事後回想西向東移談得多,但從未實現,反而東向西移越見明顯。

中資掃爆地球,一股北水勢力,既可向全球輸出通縮,亦可輸出通脹,當然不得不提輸出資金之多,查實遠超伯南克任內的量寬威力

某大行早前計算,打從去年北水大規模流入起計,大媽掃入匯豐資金及股數合共,已相等於成為大象哥第三大股東。

純粹天馬行空憶想,憑其第三大股東地位,阿爺要求派代表入局,情況將比有趣更有趣。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)