戰場

今年以來, 淡友一直將目標放在拆息同港元匯價身上, 要搏既、當然係趁聯儲局縮表, 借息差挾高港元拆息, 令資金流出香港, 但呢個炒法一直事與願違。

即使周一港元一度觸及7.8強弱分界線, 港股經過調整三百幾點後, 周二又再炒上, 好明顯市場唔受落走資呢套玩法, 淡友再輸一仗!

值得留意, 美元利率在五月中開始, 見到有顯注上升趨勢, 原因當然係加息憧憬同縮表預期, 令一個月LIBOR升穿一厘後, 好快再升穿1.1厘。

但同期港元就持續偏軟, 令港美息差擴闊至四分三厘, 差距係2008年以來最大。

之前唔少銀行界都預測, 四分三厘息差, 已經有足夠誘因推動資金買美元沽港元套息, 而港紙的確有轉弱跡象, 問題係點解市場視而不見?

好可能資金係要等埋耶媽, 星期三「一槌定音」, 到時先作出反應, 避免太早沽貨, 反而成為內地大媽挾空倉目標!

美林之前曾經就聯儲局縮表同港元之間關係寫過報告, 稱港元有機會跌至弱方兌換保證, 即是7.85水平, 當中不排除會有對沖基金沖擊港元。

而當中關鍵, 其實係睇88樓高層取態, 是關跟據聯匯制度, 當港元到7.8水平, 金管局當然可以抽緊銀根, 但按貨幣發行局制度, 佢地其實係有酌情權。

美林認為陳總裁最大考慮, 其實係金管局既公信力。

點量度公信力?
大家要知道, 當國際大鱷真係出手, 佢地絕少會在現貨市場「興風作浪」, 反而焦點係一年期不交收遠期合約, 先係金記同大鱷既真正戰場。

睇番周二遠期美電, 雖然升至7.7545既今年一月高位, 但離7.8關口仍然有近455點子差距, 難怪而家陳總裁仲可以坐定定!

不過好似沈大師所言, 當政府同市場覺得無料到、唔使驚既時候, 先至真正要驚, 各位又記唔記得08年雷曼倒閉前, 有無人提過港美息差呢回事?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)